Interviu cu Oana Bădescu, Marketing Manager Knauf Insulation Romania

Care este motivarea ta de a te implica in proiectul Mansarda mea?

Proiectul Mansarda Mea este o inițiativă lansată inițial în alte țări și care de prima dată când am văzut-o mi s-a părut că este potrivită pentru a fi dezvoltată și în România.

Motivația mea principală a fost să oferim opinii și sfaturi de specialitate cu privire la actualii și viitorii proprietari ai mansardelor din țara noastră, motivația secundară fiind dorința de a realiza în prezent cu conținut imaginativ, estetic și emoțional „spațiul copilăriei” de care am uitat mulți dintre noi.

Nu în ultimul rând am dorit să aducem împreună expertiza partenerilor noștri VELUX, și Knauf Gips, de a ne împărtăși viziunea noastră de utilizare a acestor spații adesea trecute cu vederea și de a dezvolta împreună concepte și soluții profesionale pentru transformarea mansardei, nu numai într-un spațiu de locuit complet, ci și într-unul dintre cele mai frumoase „momente” ale locuințelor moderne.

Cum contribuiți la proiect și, mai presus de toate, care este valoarea adăugată pentru utilizatorul final mediu?

Cum contribuim? Scurt și clar – contribuim la luarea deciziilor în cunoștință de cauză și la informații actualizate despre produsele și soluțiile noastre pentru termoizolare, protecție acustică, protecție la foc, iluminat natural etc. În spatele acestor standarde insă se poate răspunde oricăror dintre nevoi, în contextul proiectului „mansarda mea” regăsind creativitatea, inovația, dedicarea profesională și personală a fiecărui partener în proiect, uniți în sinergii neprețuite. Acesta este secretul imensei valori adăugate aduse utilizatorului final.

Site-ul www.mansarda-mea.ro este diferit de profilurile standard ale companiilor, pe care le regăsim în mediul online. Proiectul reunește opinia profesională a diferitelor companii, fiecare dintre ele fiind lider în diferitele segmente ale industriei construcțiilor, fiecare dintre ele oferind proprietarilor de mansarde cele mai bune produse și detalii specifice. Astfel, vorbim de o platformă în care utilizatorul final poate obține informații complete despre toate produsele necesare pentru transformarea mansardei într-un loc luminos, cald și confortabil.

Spune-ne mai multe despre filozofia Knauf Insulation?

Filozofia noastră pe scurt este exprimată în trei cuvinte – CHALLENGE – Provocare / CREATE – Inspirație / CARE – Grijă.

Ne provocăm pe noi înșine să dezvoltăm noi concepte și o nouă gândire pentru izolații și clădiri. Provocăm lumea să gândească și să acționeze în mod diferit, începând cu fiecare dintre noi și ne propunem obiective care să depășească standardele noastre înalte de calitate și servicii. Ne provocăm colegii și partenerii noștri să urmeze cele mai bune decizii în fiecare zi, decizii care să vizeze creșterea productivității și sustenabilității.
Provocăm și facem tot posibilul sa educăm societatea să trăiască astăzi cu gândul la viitorul de mâine.

Dezvoltăm soluții inovatoare care schimbă modul în care lucrăm și stabilim noi standarde pentru calitate, performanță și durabilitate. Creăm și dezvoltăm soluții durabile și de calitate pentru izolarea termică, fonică și de incendiu. .
Creăm inovații care dau rezultate reale în domeniul eficienței energetice, al siguranței la incendiu, al acustică, al confortului, al sănătății și al bunăstării. Noi creăm soluții pentru orice aplicare a produselor noastre în strânsă cooperare cu toate părțile interesate și dezvoltând parteneriate puternice. Ne ocupăm de ceea ce este cel mai important – personalul nostru, clienții noștri, comunitatea noastră și lumea noastră.

Există o gamă largă de produse Knauf Insulation, spune-ne mai multe despre ele!

De la momentul achiziționării primei noastre fabrici în Statele Unite în anul 1978 până în prezent, gama de produse și soluții pe care le oferim în domeniul izolării termice, protecției împotriva zgomotului și a incendiilor este în continuă evoluție. În general, producem vată minerală de sticlă și vată minerală bazaltică, precum și produse pentru izolații tehnice dar si de design.

Produsele noastre sunt într-adevăr multe și variate și sunt folosite în aproape toate procesele moderne de construcție. Nu aș vrea să intru într-o listă a tot ceea ce putem produce și livra.

Aplicarea diverselor noastre produse nu depinde în mod direct de caracteristicile de densitate, termică și rezistență, de o importanță deosebită fiind tipul de sistem în care sunt utilizate și de aceea aș recomanda atunci când cumpărăm produse pentru termoizolații să ne informăm și să discutăm cu parteneri comerciali, ale căror detalii de contact le puteți găsi pe site-ul Mansarda Mea.

Care crezi că sunt principiile cele mai importante la care companiile din industrie trebuie să adere?

Responsabilitate, competență, profesionalism, angajament față de mediu și din nou responsabilitate.

Cum îți imaginezi viitorul acestui proiect și ce anticipezi ca dezvoltare pentru acesta?

Proiectul s-a dovedit a fi de succes în mai multe țări, o confirmare în acest sens nefiind doar numărul celor care ne urmăresc pe rețelele sociale, ci și numeroasele solicitări pe care le primim și încercăm să oferim cea mai bună decizie posibilă și adecvată. În viitor, cred că ar fi oportună furnizarea de informații firmelor de construcții, care în practică să îndeplinească soluțiile propuse de echipa noastră și aprobate prin decizia investitorului.

Oana Badescu,
Marketing Manager, Knauf Insulation